Subject: Vs: Taotlus dokumendi väljastamiseks või juurdepääsupiirangu eemaldamiseks
From: Margus Kõiva | WALLESS <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: "Karin Uuselu"
Date: Tue, 11 Mar 2025 13:52:05 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sain täna taotletud kirja Rahandusministeeriumist juba kätte. Alltoodud
taotlust ei ole tarvis lahendada, kirjale ei ole tarvis vastata,
kirjavahetuse võib kustutada.

Lugupidamisega

Margus Kõiva

Saatja: Margus Kõiva | WALLESS
Saatmisaeg: teisipäev, 11. märts 2025 09:17
Adressaat: [email-masked]
Koopia: [email-masked]
Teema: Taotlus dokumendi väljastamiseks või juurdepääsupiirangu
eemaldamiseks

Lugupeetud AKI esindaja

AKI on teinud 15.10.2024 otsuse avaliku teabe asjas nr 2.1-3/24/812-1961
(https://www.aki.ee/sites/default/files/documents/2024-11/Elektrilevi%20O%
C3%9C%20vs%20Eraisik%20-%20Vaideotsus%20avaliku%20teabe%20asjas.pdf).
Otsuses tuginetakse muuhulgas Rahandusministeeriumi seisukohale, mis ei
ole Rahandusministeeriumi ega AKI dokumendiregistris avalikult
kättesaadav.

Vaideotsuses ei ole toodud täpsemat viidet Rahandusministeeriumi
seisukohale. Võimalik, et tegemist on Rahandusministeeriumi 01.10.2024
kirjaga (https://adr.rik.ee/aki/dokument/16085825). Palun väljastada
vaideotsuse aluseks olev Rahandusministeeriumi seisukoht või eemaldada
dokumendiregistris juurdepääsupiirang. Arvestades jõustunud vaideotsust,
on AvTS §

35 lg 1 p 2 teabe asutusesiseseks tunnistamise alus ära langenud.

Lugupidamisega

Margus Kõiva

Margus Kõiva

Senior Associate

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 528 8090

Liivalaia 36, 10132 Tallinn, Estonia

 <http://www.walless.com/> www.walless.com

Estonia, Latvia, Lithuania

Services provided by WALLESS are subject to terms and conditions available
on our  <https://walless.com/general-terms-estonia/> website. This e-mail
message and its attachment(s) (if any) are confidential and intended only
for the recipient(s) named above. If you have received this message in
error, please notify the sender immediately and delete this e-mail
message. Thank you.